luni, noiembrie 17

despre indiferenta

Am scris postul asta de zece ori pana acum..si tot de zece ori l'am si sters. Nu am nicio inspiratie la ora asta. Dar am un chef nebun sa scriu. E modul meu de a ma elibera. Ma mai eliberez si cand ascult muzica, si cand.. dar nu va mai zic alt exemplu, aveti si voi imaginatie. Insa nu imi merge sunetul, nu pot asculta niciun fel de zgomot electronic si cred ca asta este motivul totalului vid din mintea mea.
Vreau doar sa spun ca indiferenta doare. Cred ca doare cel mai tare. Mai ales cand stii ca omul care ofera indiferenta, nu o ofera din incapabilitatea de a simti altceva, ci din lipsa unei motivatii de a simti altceva. Iar pe mine asta ma scoate din minti. Sunt un pachet de nervi.
Eu de ce nu pot fi domne' indiferenta??

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu