sâmbătă, noiembrie 15

Aime-moi !

.."Je t'aime"..
Vreau sa am un nasuc mic si carn, par cret si plin de viata si ochii mari si vioi. Sa respir Parisul in fiecare dimineata, sa ii privesc luminile, noaptea, la inaltime, in timp ce tanarul imi tine mana stanga intr'a lui si rade povestindu'mi mici istorioare ironice ce ne leaga destinele. Sa'l privesc zambind complice la teoria conspiratiei noastre, sa'i dau ochelarii jos si sa'l sarut. Delicat si energic. Sa'i simt respiratia intr'a mea, intr'o noapte in care nimeni nu stie ca ne aflam deasupra lor si stim ceva ce ei nu stiu. Sa ne bata vantul prin par si sa radem sarutandu'ne.
Sa ploua intr'o dimineata in care ne bem cafeaua la mine in apartament, ascultand Joe Dassin dupa ce ne'am batut cu pernele devastand dormitorul si sufrageria. Sa ploua, sa se prelinga apa pe ferestrele aburite. Si noi sa ne bem cafeaua ascultand Joe Dassin.
Sa ne plimbam dupa-amiezele prin parcurile pariziene, tinandu'ne de mana si razand. El sa poarte sacoul negru de velur si blugii spalaciti. Sapca intoarsa si asezata intr'o parte, strengareste. Sa ii vina perfect. Sa ne asezam pe banca pustie, sa fie racoare si sa ne sarutam pana i se aburesc ochelarii. Sa radem.
Sa ne tinem de mana.
Sa fie toamna.
Sa isi strecoare mainile pe sub paltonul meu crem intr'o imbratisare proaspata.
Sa ma sarute.
Sa fie vreme umeda tomnatica, sa ne bata vantul prin par, sa ne atingem mainile flamanzi, sa ma joc cu suvitele lui negre ce se ivesc de sub boneta masculina ce o poarta, intr'un parc parizian, in timp ce ma tine de mana si ma saruta.
Si sa'mi sopteasca "je t'aime"
"Moi aussi mon cher..moi aussi.."

Un comentariu:

  1. ploua infernal.. si noi ne iubeam..prin mansarde..prin cerul ferestrei,prin cerul oval,norii curgeau..peretii odaii erau nelinistiti sub desene de creta..sufletele noastre dansau nevazute,intr-o lume concreta..o sa te ploua pe aripi,spuneai..nu-i nimic,iti spuneam.mie-mi ploua zborul cu pene..

    RăspundețiȘtergere