joi, aprilie 16

ce merita si ce nu?

sunt momente in care te trezesti brusc la realitate, de cele mai multe ori deja in toiul unei actiuni, pe care o vedeai in prealabil una de o anume importanta. acum ai un fel de revelatie care te face sa te intrebi, pe buna dreptate uneori, ce dracu faci acolo in cafeneaua aia, langa prietena aia a ta care abia leaga doua cuvinte, sau ce dracu cauti in patul tipului aluia si de ce dracu ti'ai pierdut tu noaptea si o parte din tine cu si pentru el? te uiti in jur si ajungi la concluzia ca te compromiti, dracu stie pentru ce. si atunci vine: te compromiti pt ca iti e prea sila sa schimbi lucrurile.
oamenii se vad din cand in cand goi, si nu le place ce vad. studiaza'te atent. dar oricum nu vei fi niciodata obiectiv. oricat ai incerca. si atunci cum mama naibii iti dai seama ce e important si ce nu? ce merita si ce nu? faci o medie sau ce?
n'am mai scris de ceva vreme. mi'e dor sa scriu. o sa scriu maine ceva frumos. sau poimaine. sau poate in seara asta mai tarziu.
:)) cum dracu eu chiar cred ca imi pot programa asa toate cele? am luat'o razna asa putin... si de ce? pentru ca am ajuns la numarul 3. si creste. :D

Un comentariu: