duminică, martie 15

cum e sa nu poti sa ignori

de cate ori nu am zis eu de maine o sa fac lucrurile altfel... de atatea ori am mintit si de atatea ori am fost sincera. de atatea ori am fost fraiera si naiva.
daca ma uit astazi in spate vad 17 ani care m'au imbatranit atat de tare...
daca ma uit acum in spate te vad pe tine. ii vad pe toti, stii? si toti au lasat o taietura adanca in sufletul meu. pana si vecinul de palier. pentru ca nu reusesc sa raman indiferenta la nimic, la nicio fiinta cu care iau contact. si e al dracu de dureros, mai ales cand incerc sa raman indiferenta. pentru ca la un moment dat clachez si e prea tarziu...
te rog invata'ma sa musc, sa zgarii, sa sfasii, sa urlu, sa privesc taios, sa palmuiesc, sa lovesc, sa lupt pentru ceea ce stiu ca nu'mi ramane indiferent... te rog...
te rog spune'mi macar tu ca nu e prea tarziu... te rog...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu