miercuri, decembrie 24

Christmas Eve

Am gasit intr'un final cinci minute sa scriu aici. Desi e vacanta si timpul liber curge in voie, am cam evitat netul. Daca raman singura acasa mi se pare totul pustiu. Asa cum e acum, in aceste cinci minutzele de care profit ca sa scriu. Am intrat parca intr'un fel de transa a sarbatorilor, a vacantei... din pricina familiei, a cadourilor, nici nu stiu exact din pricina cui. Desi nu e nici pe departe Craciunul din povesti, ma simt asa copil, e asa de bine. Vreau sa'mi fac familia fericita. Vreau sa renunt la nazuri, la orice altceva, sa fiu doar eu si zambetul meu care se intinde pe muulti metrii patrati :D Curios, chiar functioneaza. Poate si din pricina ca am un copil langa mine. Un inger de 8 ani. Nu vreau sa ma gandesc la ce nu am..sunt prea multe. Uite deja incep sa ma gandesc. So..
So.. o sa ma duc sa imi fac o baie cu multa spuma ce miroase a scortisoara, mandarine.. O sa imi aprind multe lumanarele parfumate si o sa sting luminile. O sa miroasa in toata casa a turta dulce si portocale. O sa aprind si betisoare parfumate si o sa stam toti in lumina difuza sa mancam sarmale si dulciuri, la un pahar de vin, in zgomotul rasetelor. O sa ascultam colinde (chiar si "leru'i leeeer si iaraaa leeer" :)) ), o sa vedem niste filme, o sa cantam in jurul bradului mareee si colorat (da, la o medie de varsta de 20 ani, vom canta colinde). Si cel mai important e ca vom fi cu totii, impreuna. O sa ne simtim bine. Daaaaaa!
Ce bine e sa simti spiritul sarbatorilor!! Sarbatori fericite tuturor. Sa va simtiti cel putin la fel de bine ca mine. Aaah, simt mirosul lumanarilor si a spumei aromate, ma duc sa ma rasfat putin. Aveti grija de voi si de cei dragi. Si sper sa ninga...
Si hei... sa va aduca Moshu' tot ce va doriti!! Merry Christmas!

Un comentariu: