duminică, februarie 8

cortina refuza sa cada

...ai face vreodata ceva care sa ma raneasca ai putea sa ma ranesti bineinteles ca ai putea dar mai lasa'ma putin sa cred ca nu nu ma trezi acum a inceput sa imi placa sa visez in visul meu nu pleci de fapt daca ma uit atent se repeta aceeasi scena cu sarutul nostru over and over eu nu observ mi se pare de fiecare data altfel descopar de fiecare data ceva nou si stii ca nu il cred pe oscar wilde care a spus ca prima experienta e cea mai importanta iar restul nu sunt decat repetari ale aceleiasi actiuni dar tu il crezi pentru ca ti se pare un geniu eu invat te invat pe tine si stii nu exista sfarsit ci doar inceput si continuare paradoxal imi e frica de sfarsit imi e frica imi e frica
in visul meu nu imi e frica de nimic pentru ca esti tu cu mine imi place cand esti cu mine desi esti asa ca o utopie uneori ma faci sa vreau sa plec stiu ca nu pot sa plec sunt slaba nu mai profita de asta dar nu te poti abtine o sa ma storci de vlaga energia mea e in tine acum vreau sa ai grija de mine o sa ai grija de mine sper sa ai grija de mine
vii sa vii eu te astept
sa imi aduci o sticla de cola cand vii stii ca nu imi place berea e amara ma pisca de limba stii ca ma stramb de fiecare data cand beau bere uneori vreau sa beau asa sa ma betivanesc bine oare ti'ar placea nu stiu nu cred ca imi pasa daca ti'ar placea nu ma simt eu bine nu imi place sa beau stii ca toate au un inceput eu nu cred ca euforia indusa e atat de sublima dar na tie iti place eu simt extaz prin toti porii mei lucizi si e minunat sunt numai eu si sunt si nu sunt stapana pe mine sunt roaba propriei mele minti nu e ceva atat de safe dar simt o putere convulsiva trecandu'mi prin vene ma simt atat de plina de mine ciudat nu imi dau seama daca e din pricina ta sau sunt doar eu cred ca sunt doar eu i felt it before dar acum e mult mai intens e mai intens pe zi ce trece uneori te vreau acolo alteori imi e rusine de tine imi e teama de tine vreau sa pleci si vreau sa ramai imi e teama de multe lucruri singurul lucru de care nu ma tem e chiar teama mea stiu ca pot trece prin ea uneori doar ma simt asa de bine e uman sa simt frica ti'am zis ca imi fac rau singura uneori si frica e unul din sentimentele pe care le chem atunci cand ma simt singura ma apropie frica m'a apropiat de tine mai tii minte clipele alea poate le'ai uitat poti sa uiti poti sa fi fericit esti fericit oare eu nu sunt mereu acum insa sunt inspir adanc si inchid ochi si las capul pe spate si sunt fericita vad o fetita blonda cu gurita murdara si cu jucariile murdare si cu manutele murdare cu nasucul ars de soare si cu ochii razand si atunci sunt fericita nu vreau sa mai deschid ochii miros caise si ciresii infloriti miros soare ma inunda rasul simt gustul vantului imi usuca narile nu mai aud nimic te rog nu ma trezi te implor nu
nu'i nimic pot oricand sa inchid ochii la loc si sa gust vantul e greu sa te opresti dar acum e confortabil ai
asa brate moi imi place sa ma tii in brate ai buze moi pot sa'mi gasesc fericirea in mii de moduri majoritatea implica o parte din mine data in avans nu am rabdare sa'mi primesc bucatile inapoi imi suna in urechi rasul tau ironic dar nu am rabdare sa'mi gasesc fericirea uneori ma gandesc asa la tine si ma intorc speriata sa vad daca inca ma mai tii in brate de ce te indepartezi vino inapoi unde ma chemi ai ochi asa de patrunzatori vreau sa te urmez si nu mi'e frica dar te rog vino si ia'ma nu ma lasa singura esti din ce in ce mai rece bratele tale sunt reci simt cum imi ingheata sangele in vene mainile tremura vinetii unde pleci vino ramai cu mine asteapta'ma esti o iluzie nici macar nu te pot imbratisa esti o iluzie groaznic de rece incerci sa ma sperii intelege ca frica mea o poti induce doar prin mine nu te grabi sa ma faci sclava ta ca ai sa pierzi ai rabdare lasa'ma sa ma afund singura in abis
ai doar rabdare rabdare rabdare...

Un comentariu: