marți, februarie 10

15 minute dupa...

Pai hai sa incepem optimist, si sa lasam pesimismul pentru sfarsit, asa cum obisnuiesc eu :) Tocmai ce am terminat de vizionat un film misto, de fapt oarecum misto, d'asta siropos care te face sa ai fluturi in stomac 15 minute dupa (d'astaa ma si grabesc sa scriu repede postul, ca altfel se duce magia..).
Nu va spun cum s'a numit... o sa inchid si muzica ce imi distrage gandurile... o sa'mi dau voie sa zambesc putin la gandul ca reincep sa am visele alea frumoase in care ne plimbam de mana pe plaja. Dar deja trece efectul celor 15 minute... cred ca in timp am obtinut o oarecare imunitate, cele 15 minute nici macar nu mai sunt 15, si asta ma infurie!!
O sa fac candva o lista cu toate filmele care iti ofera cele 15 minute de dupa :)) insa nu acum, presimt ca as omite cateva. Sunt filmele alea care iti lasa o portita spre varianta credibila ca dragostea si romantismul merg mana'n mana, ca exista si undeva acolo te asteapta soulmate'u tau. Te fac sa iti suni prietenele si sa tragi o barfa despre marea ta iubire din copilarie, sa iti amintesti cati butterflies ce incercau sa evadeze din stomacul tau suprapopulat ai inghitit la loc, sa iti amintesti cate sperante s'au naruit in tine cand baiatul cu 10 ani mai mare ti'a spus sincer ca esti doar un copil, sa iti amintesti cum credeai ca nu te vei mai indragosti niciodata... Sau, in acele mirifice 15 minute de dupa, iti suni iubitul, sau cel mai bun prieten, si ii vorbesti pe cel mai copilaresc ton posibil, de undeva dintre perne si asternuturi, alintandu'te toata.
Pacat ca cele 15 minute se termina intr'un final, si cel mai probabil persoana de la celalalt capat al firului nu imparte cu tine zambetul si sclipirea irisului, asa ca o sa inchizi telefonul bosumflata zicandu'ti ca lumea e nesuferita si promitandu'ti pentru a mia oara ca nu te vei mai uita la asemenea filme!

3 comentarii:

  1. been there..done that...
    kiar dak nu sunt asa de profunda k u....[esti haioasa knd repeti k e fruuumoooos filmuuuu] imi place sa ma uit la filme romantice....bne..kiar dak as prefera sa le vad ku iuby...da nu asta vroiam sa zik :D un film frumos iti inveseleste ziua...
    unul urat.... nu
    :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai daca e frumos :D e asa de frumooos ;;) e filmul meu preferat :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Andreea are dreptate. E mult mai frumos sa vezi un film cu "iuby", mult mai frumos decat singur/a sau cu amicii.
    Oricum, nu cred ca am vazut vreun film care sa imi dea senzatia asta...pe care o descrii u

    RăspundețiȘtergere