luni, februarie 23

si baietii plang cateodata

ma simt dirtty and back into my old rags.. again. de fiecare data cad de undeva de sus. cred ca imi place sa ma urc singura la cer. i'm really good at. yeah, finally something i'm good at. sa'mi provoc singura stari de euforie temporara, pentru ca apoi sa cad. si tot timpul traiesc acele cateva momente, in my climbing, in care cred ca de data asta e real.
pentru mine tot timpul va exista un "tu". sunt unici cu totii si totusi la fel. toti imi produc aceeasi stare si totusi it feels different. ieri a fost el, astazi esti tu, maine va fi un alt el. am mintit de fiecare data si am fost mintita. you think you're special? you're wrong and right at the same time.
"de ce ne atasam de fiecare data tocmai de cei pentru care nu simtim nimic?"dragostea tinde sa se confunde cu senzatia de atasare... comoditate si confort. am fost fericita cu tine atunci dar stiu foarte bine ca nu ma voi lasa sa fiu fericita si mai tarziu. tu nu ai fi in niciun caz fericit alaturi de mine. it's something i can't stand. nu te pot face fericit. i can't afford that much. tu da.
tu da...
i got back into my old rags. nu stiu sa fiu altfel. nu pot sa fiu domnisoara ta in pantofi de catifea albastra si bluza vaporoasa de in. dar imi place sa stiu ca exista cineva care poate fi.
eu ma simt bine in adidasi. cu parul scurt si ciufulit. nu ma simt bine tot timpul, uneori doar ma mint ca ma simt bine, insa altfel chiar nu m'as simti bine. stii ce e funny? ca sunt doar o fetita mica si naiva care simte si atat. ma incurc asa in cuvinte si iti explic si tu nu intelegi si zici mereu ca sunt oleaca dusa. toti au zis in felul lor ca sunt dusa. si nu'i condamn.
simt ceva ce tu nu poti sa simti. si nu vei simti niciodata asa ceva. si asta ma face de fapt sa ma simt fericita. ceea ce simt, nu faptul ca nu simti si tu impreuna cu mine. asta doar ma face sa fiu dusa. si asta ma face sa ma simt jalnic... dar e bine pentru ca apreciez rasul mai mult decat tine. si plang mai bine ca tine. pacat ca nu o sa vezi...

2 comentarii: