marți, ianuarie 13

run away from me

I can wrape your soul with no mercy and then my heart will cry with you when you're down, lost in the darkness pain.
te doare stiu
si pe mine ma doare poate mai tare decat te doare pe tine si o sa ma doara vesnic desi va parea ca uit pentru ca durerile mele se suprapun si atentia imi este captata de o noua durere ce nu imi lasa timp pentru cealalta
o sa te privesc si nu'ti voi da voie sa ma privesti la randu'ti pentru ca ma inhibi dar sa stii ca imi place ideea de a fi privita
sunt in stare sa te ranesc pana cand vei incepe sa ma urasti iar apoi sa regret sincer ca suferi si sa iti arat ca imi pot da si viata pentru tine si atunci ma vei rani tu pentru ca ma urasti si pentru ca nu imi poti ierta ca te'am ranit atat de crud si egoist asa cum am facut'o
sunt un cerc vicios. printre altele, realmente un cerc vicios. incep de la dulce si termin tot cu dulce, dupa ce in prealabil ai gustat tot ce iti este dat si nu iti este dat sa gusti in viata.
so run away from me, maybe you're made to taste only sweetness and nothing else.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu